Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /var/www/clients/client2/web1/web/page/content.php on line 112
Adónaptár [letölthető]
Tel.: 06/70-604-7888

Cím: 1185 Budapest, Nagybánya u. 54.

Adónaptár [letölthető]

2017-04-11

Segítünk eligazodni a fontosabb befizetési, adóbevallási határidők között, melyek a leggyakrabban merülnek fel egy társas vállalkozás életében.

"Köszönöm - ez eddigi életem legkirályabb adótáblázata...." - T. István

Vállalkozik? Akkor adót is fizet!

Legalábbis kellene!

Elég könnyű belezavarodni a különböző adónemek és határidők, összegek között, nemhogy fejben tartani! Látom, hogy vállalkozó ügyfeleink így vagy úgy - telefonon és/vagy kisfüzet formájában - de naptárral rohangálnak és próbálják tartani feladataik határidejét.

Ajánlott nem elfelejteni!

Az inkasszálás amellett, hogy kellemetlen még plusz költségbe is kerül, valamint a késedelmi pótlék felszámítása is felesleges kiadás. További következményekbe bele sem megyek…

A lényegesebb adófizetési és bevallási határidőkről

Társas vállalkozások számára

Mind a vállalkozás indításakor, mind a működtetésekor nélkülözhetetlen, hogy tervezzünk és számoljunk!

Ehhez nyújtunk segítséget ezzel az ingyen letölthető Adónaptárral!

A tudatos vállalkozók számára elengedhetetlen a legfontosabb, legjellemzőbb adófizetési és adóbevallási határidőket tartalmazó Adónaptár.

Adónaptár [ingyen letölthető]

Ez a naptár általános információkat tartalmaz, ha az egyes adónemekhez tartozó befizetési határidő hétvégére, vagy ünnepnapra esik, akkor a következő munkanap a határidő.

Ügyfeleink részére minden esetben egyedi Adónaptárt készítünk, mely tartalmazza a konkrét összegeket és utalási információkat is.

Segíthetünk a tervezésben?

Érdekli?
 az ingyenes Segédlet

A „Kérem!” gomb megnyomásával, egy e-mail üzenet formájában tudja igényelni ingyenes Adónaptárunkat.
Válaszoljon 3 kérdésünkre, és a válasz e-mailben küldjük a választott (Tudás)anyagot!

[KÉREM!]

A „Kérem!” gomb megnyomásával elfogadja a pestikonyvelo.hu Általános Szerződési Feltételeit.

Nézze meg a többi (Tudás)anyagot is ITT!

Hasznosnak találja? Ossza meg másokkal is!

Pesti könyvelő - A vállalkozó-barát könyvelő iroda
Kövessen minket a közösségi médiában is!