Warning: session_start(): open(/var/www/clients/client2/web1/tmp/sess_oi4t6dsm6g97bcdmpn8arukd5o, O_RDWR) failed: Permission denied (13) in /var/www/clients/client2/web1/web/index.php on line 31

Warning: session_start(): Failed to read session data: files (path: /var/www/clients/client2/web1/tmp) in /var/www/clients/client2/web1/web/index.php on line 31
Táv-könyvelés a pestikönyvelőnél
Tel.: 06/70-604-7888


Cím: 1185 Budapest, Nagybánya u. 54.

Táv-könyvelés a pestikönyvelőnél

2017-03-20

Már az elején fontos megjegyeznem, hogy táv-könyvelési szolgáltatásunk nem egyenlő az online könyveléssel. Az online könyvelés többnyire azt jelenti, hogy a vállalkozó .... ezzel szemben a táv-könyvelés ...

 

FONTOS!
Már az elején fontos megjegyeznem, hogy táv-könyvelési szolgáltatásunk nem egyenlő az online könyveléssel. Az online könyvelés többnyire azt jelenti, hogy a vállalkozó maga rögzíti be minden egyes bizonylat adatait egy rendszerbe, ami azért lássuk be jelentős többletmunkát ró a vállalkozókra.
Érdemes végig olvasni!

 

 

Táv-könyvelés a pestikönyvelőnél:

  • Könyvelő irodánk távkönyvelés keretében vállalja az ország bármely pontján lévő vállalkozás könyvelését.
  • Távkönyvelés esetén a velünk kapcsolatban álló vállalkozó ugyanolyan szolgáltatásokban részesül, mintha cége közvetlen közelében lévő könyvelőiroda lennénk.
  • Egyetlen különbség, hogy a bizonylatok eljuttatása nem igényel személyes jelenlétet. Ügyfeleink több lehetőség közül választhatják ki a nekik leginkább megfelelőt.
  • A táv-könyvelés díja megegyezik a hagyományos könyvelési tarifával.


 

Miért lehet szükség a táv-könyvelésre?

A hagyományos könyvelő és vállalkozó kapcsolatára jellemző, hogy a vállalkozónak el kell mennie a könyvelőhöz és magával vinnie a könyvelési anyagot. Ez minimum havonta egyszer szükséges.

Ami azt jelenti, hogy:

  • időpont egyeztetés szükséges >> időbeosztás tervezés
  • a vállalkozónak az út időkiesés
  • pénzkiesés is lehet akár:
    - a jövedelemszerző tevékenységét addig fel kell függesztenie
    - utazási költség
  • a vállalkozók földrajzi elhelyezkedés alapján választanak könyvelőt

Abban az esetekben, amikor a könyvelőnek sok szabadideje van és elmegy maga a könyvelési anyagért, az pedig egyértelmű, hogy szintén többletköltséggel jár.

 

Ezért jellemzően a vállalkozók az alapján keresnek könyvelőt, hogy milyen távolságra van székhelyétől, vagy lakhelyétől. De ez nagy hiba!

 

 

Mivel más a táv-könyvelés?

  • nincs fix időpont, könnyebb a leadási határidőhöz tartania magát a vállalkozónak
  • elmarad az utazási idő
  • nem kell földrajzi elhelyezkedés alapján könyvelőt választani
  • az eredeti bizonylatok a vállalkozónál maradnak
  • a velünk való kapcsolat az egyéb eszközöknek köszönhetően továbbra is zavartalan maradhat


 

Táv-könyvelés használati útmutató

Megvalósítási lehetőségek (eszközök) és a folyamat:

 

 

A

 

B

 

C

1.

számlázó program

 

okostelefon

 

szkenner

2.


a)adatok kimentése a megfelelő file formátumban

b)számlák kimentése PDF formátumban

 

Számlák lefényképezése, vagy beszkennelése pl. a CamScan nevezetű applikáció segítségével.

 

a)lapszkennerrel

b)normál szkennerrel a számlák beszkennelése

3.


a) az elektronikus formátum elküldése e-mail címünkre

b) vagy feltöltése közös tárhelyünkre

 

 

Kinek ajánlott táv-könyvelési szolgáltatásunk?

 

 Tudatos vállalkozóknak

 Minimális technikai érzékkel megáldott vállalkozóknak

Akik nem érik be a
legközelebbi könyvelővel.



Azoknak a vállalkozóknak, akik tudják, illetve hajlandóak megtanulni, használni: a számlázó programot, az okos telefont, a szkennert és a számítógépet.

 

 

Kulisszák mögött -  a bevált módszer

Bevalljuk, hogy ügyfeleink többségével vegyesen állunk kapcsolatban: ez azt jelenti, hogy ötvözzük a hagyományos és a táv-könyvelés lehetőségeit:

A bizonylatokat többnyire elektronikus formában kapjuk meg, a kapcsolatot folyamatosan tartjuk e-mailen, telefonon, messengeren, esetleg skype-n,  >> aminek nagy előnye, hogy időben megkapjuk a bevallásokhoz, jelentésekhez szükséges információt és mi is időben tudunk információkat szolgáltatni,

majd kényelmes időpontban, sürgető határidő okozta frusztrációtól mentes időpontban, illetve legkésőbb negyedévente meglátogatnak minket ügyfeleink és elhozzák személyesen vállalkozásuk bizonylatait.

Nekünk is és ügyfeleinknek is ez a rendszer nagyon bejött!

 

 

Hasznosnak találta írásunkat? Akkor ossza meg, hogy másokhoz is eljusson az üzenet!

 

 

Pesti könyvelő - A vállalkozó-barát könyvelő iroda
Kövessen minket a közösségi médiában is!